Sa ai o zi superba!...

Zambetul sa-ti lumineze fata la orice pas , iar inima sa-ti fie plina de iubire!!!


sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Despre mine

In cateva cuvinte.............


Ma numesc Alina, prietenii imi spun asa cum s-a obisnuit fiecare de-a lungul timpului, am 26 ani (deja?), sunt necasatorita, locuiesc in Brasov de cand ma stiu si am terminat Facultate de Drept si Sociologie.
Ca orice roman, (exagerez cand spun asta, dar numai pentru a sublinia acest aspect ) nu lucrez in domeniul in care m-am pregatit, lucrez in cadastru si publicitate imobiliara. Am inceput de la zero si inca sunt pe drum , drumul cel bun zic eu... in a-mi cladi cariera pe care mi-o doresc.




De ce un blog ?

In primul rand pentru ca este la moda, si trebuie sa recunosc ca imi place sa tin pasul :-), si in al doile rand si cel mai important este ca imi place sa scriu, o fac de cand ma stiu si o fac cu placere....culmea este ca cei care au citit ce am scris , au zis ei ca ma si pricep...apoi cred ca acum e la latitudinea fiecaruia dintre dvs, care veti trece pe aici sa va dati cu parerea.....

Nu promit ca voi aborda o anumita tema, poate voi pune accent pe relatii interumane, in rest orice situtie obisnuita sau mai putin obisnuita , situatii de zi ci zi, divertisment, sau orice subiect care ar putea prezenta interes....

Ce urmaresc.........

Nu urmaresc nimic in mod special si nu promit nimic nimanui, acest blog este doar o modalitate de a impartasii niste pareri cu acele persoane interesate de acelasi subiect ca si mine....nimic mai mult...Sunt mult prea incepatoare in acest domeniu ca sa-mi pot dori mai mult, probabil in timp voi putea face ceva modificari la aceasta sectiune...;- )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu