Sa ai o zi superba!...

Zambetul sa-ti lumineze fata la orice pas , iar inima sa-ti fie plina de iubire!!!


sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Ce animal esti?

Povesteam cu o prietena zilele trecute depre ce filme am mai vazut, ea mai mult decat mine, eu nu prea am timp sa ma uit la filme, si imi povestea despre un film, al carui nume nu-l retin sincer,...de asta nici nu-mi place sa povestesc ce filme am vazut, nu le retin numele si nici actiunea nu pot sa zic ca imi ramane in minte....dar , asta e alta poveste...
Ideea e ca imi spunea ca oamenii din film erau insotiti de niste animale-suflete pereche. Si povestind despre film, am fost intrebata pe nepusa masa, daca ar fi sa fi un animal , ce animal crezi ca ai fi?
Destul de dificil des pus, nu am stiut sa raspund imediat si am promis ca voi reveni cu un raspuns , si uita ca l-am si gasit , cred ca daca ar trebui sa fiu un animal , as fi o felina in primul rand, si animalul in care ma regasesc ca si trasaturi ar fi pisica, si ca sa nu par nebuna complet am sa si exemplific... simt nevoia de foarte multa atentie, imi palce caldura, iarna as putea sa plec cu caloriferul sub haina, as predera sa nu plec, dara daca e musai , macar cu caloriferul....
Sunt destul de posesiva, sau mai bine spus am simtul proprietatii destul de dezvoltat, imi place ca spatiul meu sa fie curat si primitor. Tu daca ar trebui sa fi un animal , care crezi ca ai fi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu