Sa ai o zi superba!...

Zambetul sa-ti lumineze fata la orice pas , iar inima sa-ti fie plina de iubire!!!


marți, 9 martie 2010

Framantari...

O seara ca oricare alta...in fata monitorului, gandindu-ma ce mai trebuie sa fac inainte sa ma pot relaxa... Daca alta data eram fericita cu astfel de clipe, in care simteam ca traiesc, pentru ca nu stiam sa o fac altfel, decat prin munca si prin problemele altora, acum ma simt obosita de toate aceste lucruri care ma framanta.Am obosit sa gasesc solutii la toate acele lucruri, probleme care nu-mi apartin si de care nu sunt vinovata, am obosit sa cred ca asa e normal, refuz sa mai cred ca asa e normal. Si totusi normalitatea e un lucru atat de relativ....
E greu si dureros sa afli ca toate lucrurile care credeai ca inseamna ceva si ca au importanta, nu inseamna de fapt nimic...poate doar timp pierdut si ganduri ce nu vor fi niciodata rostite...poate doar framantari fara raspuns...
E greu sa accepti ca poate maine nimic din ce credeai ca e important pentru tine s-ar putea adeveri ca e doar o iluzie...ce e important de fapt?!?
Important este intotdeauna acel lucru care iti face placere sa-l faci...momentant nu mai e nici o placere in ceea ce fac...poate maine lucrurile vor arata altfel...dar acum sunt obosita de atatea ganduri, de atatea probleme si de atatea framantari...pur si simplu am obosit...
Ma intreb oare daca acele lucruri pe care le stabilisem a fi importante, si care imi faceau placere, mai au vreo importanta acum...am obosit sa mai cred , am obosit sa mai sper, am obosit sa mai cred in minuni...nu mai exista recompensa aceea sufleteasca , asta era tot ce conta, dar nu mai exista, ne-am transformat si o facem in continuare...suntem mult prea egoisti, individualisti si cu mult superiori celor din jurul nostru...
Si poate totusi este doar o parerea gresita formata pe o perioada grea, scurta ce-i drept , si totusi inca neincheiata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu